maandag 21 maart 2011

Greta van Tucci



Voor Heike mocht ik het model Greta proefnaaien. En ik moet zeggen, ik had mijn bedenkingen eerst. Merel vond het model niet mooi, dus wat doe je dan.....
Gelukkig is er dan nog Florien, ons kleine buurmeisje. En ze is dol draaijurken. Dus de jurk maar in haar maat gemaakt.
Al met al is het toch  wel een mooie jurk geworden, en op het medaillon op de tailleband na heel eenvoudig om te naaien. 
Het patroon is HIER te koop.

o ja, dat hartje op het voorpand zit daar omdat ik per ongeluk een gat in het pandje had geknipt.......

8 opmerkingen:

  1. Wat een leuk patroon is het, en leuk die stofjes.

    Groeten Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige jurk, leuke stofjes heb je gebruikt. Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh meid wat een heel leuk jurkje heb jij gemaakt!!!

    groetjes Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Knap gedaan zeg! En vond Merel hem echt niet mooi?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk model! Daar heb je vast even werk aan gehad. Fijne uitkomsten he, die hartjes :) Je buurmeisje zal blij zijn met jou. Het rokje hieronder is ook erg geslaagd, leuke stofjes!
    Groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...