dinsdag 19 april 2011

Waveboarden en Chelsea




Merel heeft een tijdje terug een waveboard gekregen. En dat bleek toch nog niet zo gemakkelijk. Nadat ik eerst heel wat rondjes met haar aan de hand gelopen had, kon ze met een beetje steun aan muur of lantaarnpaal zelf opstappen en "waven". Sinds een paar dagen kan ze nu ook zelf opstappen en is ze helemaal verzot op het "waven". Vanochtend stond ze al om 07.50 uur helemaal aangekleed en opgepoetst klaar om op het board te stappen.
 Het rokje dat Merel draagt is Chelsea van Freches Fruchtchen. Een patroon dat ik mocht proefnaaien. Het bestaat uit een rokje en een topje. Het topje heeft gevlochten schouderbandjes die je of vast kan maken, of als halter kan strikken. Zowel het topje als rokje zijn leuk, ook voor wat grotere meisjes, alleen zou ik het setje niet samen dragen. Daarvoor vind ik de top te wijd. Ik zou bij het topje kiezen voor een capribroek of een skinny jeans. Dat staat net wat pittiger.


En terwijl Merel aan het waveboarden was en ik foto's stond te schieten zagen we ook al een luchtballon! Die was er lekker vroeg bij zeg!

5 opmerkingen:

  1. ochtendstond heeft goud in de mond! :)
    leuke kleding; maar ik vind dat je gelijk hebt over het dragen als setje. Het waveboard is hier ook al een half jaartje een geliefd stukje "speelgoed"

    BeantwoordenVerwijderen
  2. daar heb ik nu nog nooit van gehoord sé, een waveboard.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Knap hoor dat ze dat kan.
    Mijn dochter (4 jaar dus veelste klein) wil er een als ze GROOT is.

    GRoeten Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat fijn dat ze het al zo goed kan,en wat een leuk setje heb je gemaakt....

    fijne week,

    gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...