dinsdag 12 april 2011

Zomerliefde


Een patroontje dat ik al heel lang wilde maken. Zomerliefde van FM. Een leuk patroontje, maar het valt wel heel ruim. Gelukkig had ik van te voren gemeten met een goed passend rokje van Merel. En heb ik een couponnetje stof gebruikt wat niet zoveel gekost heeft. Ik heb maat 122/128 aangehouden met de lengte van maat 134. En de rok is nog aan de wijde kant, terwijl de lengte precies goed is. Ik heb de tailleband van tricot gemaakt, en ondanks dat ik die erg goed uitgerekt heb aangenaaid vind ik het nog niet mooi zitten. Ik denk dat ik er toch nog een breed elastiek doortrek.  Verder vind ik het wel een heel leuk patroontje. Met een paar aanpassingen komen er daar zeker nog meer van. Ook een met een schortje. Die vind ik toch zo schattig.

En dan hebben we hier in huis nog een jongetje dat de laatste tijd helemaal verzot is op het fototoestel. (gelukkig is het een oudje waar hij niet veel meer aan kan vernielen) Blijkbaar heeft meneer het toestel ook nu weer in zijn handjes gehad. Deze voetjes zijn niet van mij.........

3 opmerkingen:

  1. wat een schattig rokje !! ik zat net vandaag te denken dat ik dat patroon ook nog niet heb gemaakt ;-)
    Met schortje lijkt mij ook mooi, nog niet gezien ergens geloof ik.

    Die voetjes foto's heb ik ook vaak hahaha...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is heel leuk rokje geworden! Ben benieuwd naar de versie met het schortje want ik ken het patroon niet!

    Mooi! Die voetjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...