maandag 23 mei 2011

Messengerbag

Het is al een tijdje stil hier op het blog. Ik ben sinds 1 mei wat meer uren gaan werken, en moet daar toch wel even aan wennen. Afgelopen weekend heb ik heb ik de Messenger Bag Isabella gemaakt. De buitenkant is van geplastificeerde katoen, de binnenkant van een wat dikkere grovere donkerblauwe katoen. In de draagband heb ik wat dikker volumevlies gedaan zodat de band niet in je schouder snijdt.
Voor Soopie heb ik 10 van deze hartjes gemaakt. Voorop het hart zit een doorzichtig zakje. De hartjes worden gebruikt om onderaan een zeepketting te bevestigen. In het zakje komt een foto.

8 opmerkingen:

  1. Wat een leuke tas.
    En de hartjes zijn ook leuk zo met een een foto.

    Groeten Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie hollandse Isabelle tas!En goed idee zeg om een foto in dat doorzichtige 'zakje'te plaatsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De tas is erg leuk geworden! Lijkt me ook erg handig in gebruik!
    Groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke tas! Nog niet eerder gezien!
    En die hartjes zijn ook grappig zeg. Dat met die doorzichtige zakjes ga ik even onthouden. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk!!
    Dat zal vast even wennen zijn, zeg!!
    Binnenkort zin in een bakkie?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke tas heb je gemaakt. En hartjes zijn Mooi, Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie hollandse tas geworden! Daar mis ik de feeling voor hoor voor , ik hou het liever bij kleding. Ook de hartjes zijn leuk verzonnen, ook nog wel een idee om het de kinderen bij een of andere gelegenheid op school weg te laten geven. Ik hou het in gedachten.
    groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...