woensdag 8 juni 2011

Cirkelrokje

Van wat kleine restjes stof heb ik een banenrokje in maatje 86/92 gemaakt. Het is een halve cirkel. Als basis heb ik het freebook gebruikt van de Tellerrock Jana. Dit patroon staat op de Farbenmix site. Ik heb het patroon in vieren gevouwen, en toen 8 baantjes geknipt. Deze aan elkaar gestikt, boordje erop, biesje eraan en klaar. In een half uur een leuk rokje.
Ik vind het een leuk patroon waar je veel mee kunt combineren. De volgende wordt een cirkelrok voor Merel, maar dan een hele cirkel.



Posted by Picasa

3 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig rokje!! Elke keer als ik jouw kunstwerken zie, zou ik ook weer willen naaien.Heb ook weer een kleine meid in die maat ,maar ja...dat duurt tot ik mn naaimachine weer zie:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zeg dat je dat van restjes kunt maken!
    Hartelijks

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk bedacht! Mooie stofjes heb je ervoor gebruikt.
    groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...