donderdag 21 juli 2011

Roos 3012A vestje


Merel is dol op zomerjurkjes en haltertopjes. Zodra de zon begint te schijnen gaat haar schoudertjes bloot. Helaas werkt het weer niet echt mee de laatste weken. Dus op zoek naar een vestje/bolero. Maar die zijn natuurlijk onvindbaar in het wit en in haar maat. Dus zelf maar eens in de bladen gedoken. 
Bij het zoeken kwam ik Roos 3012 nog tegen, en dat vestje dus maar gemaakt. Maat 128 en dan de mouwen verlengd. Het is een mooi vestje, maar nog wat wijd. De volgende maak ik denk ik nog een maatje kleiner.

3 opmerkingen:

  1. Ik vind dit vestje echt heel mooi geworden, dat randje springt eruit. Jammer dat het nog wat wijd is. Gelukkig is het prima door te dragen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi. Zoiets zoek ik maar steeds voor mijn dochtertje en idd nergens te vinden. Die effen kleuren zijn zo fijn bij de mooie bonte jurkjes....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super vestje!! en inderdaad heerlijk voor over een jurk met dit weer.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...