zondag 31 juli 2011

Roos 5011


Vandaag is mijn vakantie ook eindelijk begonnen. Afgelopen week heb ik gewerkt van woensdag tot en met zaterdag. En tussendoor heb ik nog wat  gefreubeld aan een Roosje 5011. Ik blijf dit een geweldig patroon vinden. De stofjes komen uit eigen voorraad. Voor een maatje 104 ben je ook niet zoveel stof nodig. De overslag sluit met drukknoopjes, maar ik heb het biesje op de overslag door laten lopen en een zelfde bies in de zijnaad gestikt om het band te strikken, omdat ik dit toch wel mooi vind staan. Om het jurkje niet steeds open te laten vallen ook een drukknoop aan die kant gezet.

4 opmerkingen:

  1. Ik vind hem super, fijne vakantie.groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig met deze stofjes.
    Hele fijne vakantie.

    Groetjes Arjanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super leuk geworden. De stoffen zijn erg mooi gekozen. Goed idee ook die drukknopen zo!!

    Fijne vakantie gewenst!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi 'hollands' roosje!

    Fijne vakantie,

    Ingeborg

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...