woensdag 13 juli 2011

Sleutelhangers

Het is een beetje stil op mijn blog. Ik ben erg druk met werk, de laatste schoolweken van de kids en heel veel afspraken en feestjes. Tussendoor heb ik nog even deze sleutelhangers gemaakt. Ik heb er nog 2 geborduurd, maar die moeten nog op het band gestikt worden. En dan zijn er nog 2 besteld door 2 nichtjes. Verder ligt er nog een kleine Elefantoes. Die is al geborduurd, maar moet nog in elkaar. Ik heb nog heel veel plannen voor jurkjes, potloodrollen, rokjes etc, maar de tijd ontbreekt. Nog 2,5 weekjes werken en dan heb ik ook vakantie. Ik ben er wel aan toe.......

8 opmerkingen:

  1. Wat leuke sleutelhangers.


    groetjes
    Eline's Photography

    ps: kom zeker ook is langs mijn blogje, en laat dan zeker een berichtje achter
    (vergeet ook zeker mijn GIVE-AWAY niet uit het hoofd)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel erg leuk geworden.
    Wat hebben we laat vakantie he? ppff... hier ook nog tot 22 juli..aahhh...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow wat een mooie sleutelhangers! Borduur je dat op een borduurmachine of op de naaimachine?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn weer leuk hoor !! Hier hebben we ook zo laat vakantie, alle rek is er een beetje uit... en zo te lezen bij jou ook :(

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @MaaksEls, de namen zijn erop gezet met de borduurmachine.
    @applicatie enzo, de rek is er inderdaad uit. Ben moe, ben het zat, het weer is verschrikkelijk, bleh!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind ze prachtig. Ze zien er professioneel uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zien er echt zo mooi uit! Ik heb er gisteren nog een paar keer naar gekeken en aan gedacht! Een borduurmachine heb ik niet, misschien ga ik iets dergelijks wel een keer uitproberen met stof en strijkvelours.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...