dinsdag 16 augustus 2011

Niet stil gezeten


Omdat het zomerweer zo tegenvalt heb ik besloten geen zomerkleding te maken, en de winterkleding ben ik nog niet helemaal uit. Daarom maar een aantal kleine dingetjes afgemaakt.

Een kussentje van tafelzeil voor achterop de fiets. Zo zit Noah toch lekker zacht en heb ik niet iedere keer de ellende dat het kussen kletsnat regent.

3 bloemetjes op me Mme ZsaZsa manier.

50 hartjes voor Diane. Ze gebruikt ze voor haar workshops zeepkettingen. 

Een frisse oranje slab. Deze lag al zeker een half jaar geknipt klaar om afgebiest te worden.

4 opmerkingen:

  1. Je hebt zeker niet stil gezeten. Erg leuk allemaal. Ook dat kussentje voor op de fiets vind ik wel een erg slim idee. Zal voor mij ook wel van pas kunnen komen.

    Groetjes, Liane

    BeantwoordenVerwijderen
  2. amai, zoveel gedaan, en dan al die hartjes! Ben onder de indruk...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een berg hartjes,leuk zo bij elkaar!Het fietskussentje is vooral erg handig.En de slab met de retro look vind ik super!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent lekker bezig geweest! Ook wel eens lekker om de kleine projectjes af te ronden!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...