zaterdag 27 augustus 2011

Noah alweer 4 jaar!



27 augustus 2007. 's Ochtends nog niets aan de hand. Merel naar school gebracht en rond half twaalf even naar Kruidvat om een tandenborstel te halen. Want de verloskundige had toch liever dat ik in het ziekenhuis ging bevallen. 
Voor het vak met tandenborstels braken mijn vliezen!! Oeps!
's Avonds om kwart voor 7 is Noah geboren. Tot onze verrassing een jongen. Wij waren er van overtuigd dat  hij een meisje zou zijn, maar kregen een prachtige, kerngezonde zoon! Ik was op slag verliefd, maar heb hem geloof ik nog wel een week steeds per ongeluk steeds mijn meisje genoemd.
Dit prachtige donkere mannetje groeide op tot een flinke blonde vent met lekkere bolle wangen!

En elk jaar is er feest met taart!


En al is het zomer, meestal regent het op zijn verjaardag en moeten we het feest toch weer binnen vieren.



Vandaag wordt mijn kleine, grote vent alweer 4 jaar. Dat betekent dat hij vanaf 5 september naar de basisschool gaat. Na bijna 9 jaren heb ik dan voor het eerst geen kinderen meer thuis. Wat zal dat vreemd zijn, maar eigenlijk ook wel fijn. 
Vandaag gaan we feest vieren, en dan nog lekker een weekje vakantie. Want Noah heeft echt nog geen zin in de basisschool.......



20 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd en een fijne dag gewenst. Wat worden ze toch snel groot!
    groetjes DAnielle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto.'s gefeliciteerd en een fijne dag, groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je kleine, grote vent. Spannend hoor, naar de basisschool!
    Groeten, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je lieve zoon! Het is een prachtig vent(tje) geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi Judith,

    Onze dochter is precies een maand eerder 4 jaar geworden, een mijlpaal he. Ze heeft inmiddels een week basisschool er op zitten, en vindt het geweldig! Gefeliciteerd!

    groetjes Marlie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een pracht van een zoon! Gefeliciteerd met de 4de verjaardag al!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte gefeliciteerd! Jammer dat het geen mooi weer is, maar feest vieren kan gelukkig ook heel goed binnen. (Heel herkenbaar, dat "mijn meisje" - bij ons gaat het nu, na 2 meiden en 2 maanden nog steeds weleens mis ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd!!! Toen jij beviel was ik net drie dagen met zwangerschapsverlof, grappig!

    Groet Kopka

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @Kopka, dat is grappig, dat was mijn uitgerekende datum. Noah was 3 dagen te laat.....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Van harte gefeliciteerd met de alweer 4-jarige Noah. Dat zal inderdaad wel even wennen worden zo met de kids op school... maar je handen wat meer vrij is ook lekker voor het maken van mooie creaties.

    Fijn weekend, groetjes Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met je zoon!

    Groetjes Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Van harte gefeliciteerd! Leuk die foto's zo onder elkaar. Geniet nog even van het weekje vakantie en daarna? Nog meer creatieve uitspattingen als er geen kids meer thuis zijn? Ik houd je blog in de gaten, hoor!

    Groetjes mama C

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke fotoserie, zo!!
    Heeft hij een leuke dag gehad?
    Alsnog een dikke feestzoen vanuit het Westeinde...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Van harte gefeliciteerd! Lekker nog een week vakantie samen. Hier ook :) Onze oudste werd vrijdag 4 en mag dus ook voor het eerst naar school ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hieperdepiep!! Gefeliciteerd voor jullie allemaal.....
    Mijn dochtertje werd afgelopen donderdag 4 jaar. 4 jaar geleden was het prachtig weer op die zaterdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. gefeliciteerd nog! Nog een weekje vakantie en dan naar school! Hij vindt het er vast leuk al zal het voor jullie beiden wel even wennen zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Inderdaad, bijna even oud! Van harte gefeliciteerd nog met Noah, ook al zo'n knapperd en ook een Carsfan!

    Hein doet het heel goed op school. Hij heeft al een paar dagen geoefend. En hij had er ook geen zin in, dus hopelijk valt dat bij Noah ook mee. Ik moest ook even wennen aan al die tijd ineens. Na 10 en een half jaar met kinderen thuis om me heen was het echt vreemd! Succes met het naar school gaan volgende week!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...