dinsdag 9 augustus 2011

Update slaapkamer



Terwijl het buiten soms flink regent zijn we binnen al flink opgeschoten. Hierbij alvast een fotootje van de muur achter de kast.
Helaas zit niet alles mee. Ondanks dezelfde kleurnummers zit er toch kleurverschil in het blauwe behang. 3 banen in het midden van de muur (natuurlijk in het midden!!) zijn net een tint donkerder. Eens kijken hoe het eruit ziet als het helemaal droog is, want ik heb eigenlijk geen zin om ze er weer af te halen.
Het moeilijkste moet nog. Plakken rond het raam, en die hebben schuine kantjes, zodat het nooit helemaal goed past. En achter de verwarming moet ook nog.
Maar de vermoeidheid slaat toe, mijn handen doen vreselijk zeer, en de emmer met behangplaksel is leeg.

In koken heb ik ook geen zin meer. Dus een lekkere pizza! Wel een beetje aangepast, want zonder salami vinden wij de pizza toch niet zo lekker!
Morgen verder met behangen. Dan nog een nieuw bureaublad en lamp halen zodat we goed kunnen inrichten. Merel is in ieder geval tevreden met het resultaat.


6 opmerkingen:

  1. Het ziet er nu al leuk uit.
    Balen dat het niet goed is, misschien kun je een korting bedingen.

    Groeten Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een mooi compromis geworden tussen het blauw van mama en roze van kind. Het behang achter de kast vind ik erg mooi, maar inderdaad niet geschikt voor de hele kamer. Balen dat de kleur niet helemaal klopt, ondanks dezelfde nummers. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat.
    Groeten, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het bloemetjes behang is prachtig, echt waar!! En dat kleurverschil in het blauw... Zou dat niet weg trekken met het opdrogen? Op de foto valt het trouwens niet op... Nog efkes volhouden, ge hebt bijna gedaan en het resultaat is nu al formidabel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb je de bewuste baan om en om behangen?
    Ik heb ook eens zoiets gehad namelijk.
    Netjes alles om en om en toen een baan vergeten om te draaien wat dus het kleurverschil opleverde.
    Het ziet er wel prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Olly, nee dat dachten wij eerst ook. Maar dat is niet het geval. Ik zet altijd streepjes op het behang, en die zitten allemaal onderaan.
    Een rol is ondanks zelfde kleurnummer donkerder. Balen maar ik haal ze er niet weer af.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind dat bloemetjesbehang prachtig! Wel balen van het kleurverschil inderdaad. Hopelijk valt het vanzelf weg.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...