zaterdag 24 september 2011

Allemaal kleine dingen


Ik werd gevraagd om voor 2 kleine jongens sleutelhangers te maken. Stoer, blauw, naturel en maritiem was de wens. Deze voorbeelden heb ik gemaakt, ik hoop dat ze in de smaak vallen.
Verder een kraamkadootje gemaakt. Roos 5011 in maatje 74. Alleen op de mouwtjes moet nog een knoopje of bloemetje. Woensdag maar eens kijken op de markt.
Van de resten van Merels shirt/jurk/tuniek heb ik nog een tricot Roosje 5011 gemaakt. Ook in maat 74. Ik heb nog stipjestricot over en hoop dat daar nog een legging maat 74 uit kan. Dit setje wordt ook een kraamkadootje. Tenminste als mijn vermoeden juist is en het een meisje is. 
Schorten die bij het Veenmuseum, waar mijn ouders actief vrijwilliger zijn, gedragen worden bij evenementen. Ik had er al eens 3 of 4 gemaakt, maar nu moeten er nog 4 bij. 1 is er klaar, de rest doe ik vandaag tussen de huishoudelijke klusjes door. 

2 opmerkingen:

  1. Leuke jurkjes Zus. Ook die sleutelhangers zijn gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die jurkjes, geweldig. Misschien moet ik dat patroon eens kopen voor dochter lief...

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...