woensdag 28 september 2011

Getagd


Ik werd getagd door Mama C
En nu is het dus aan mij om 10 persoonlijke dingen te vertellen.

1. Ik ben bijna 37 jaar en al ruim 13 jaar getrouwd. We hebben een dochter van 8, een zoon van 4 en nog een zoontje die helaas tijdens de zwangerschap is overleden.
2. Mijn liefde voor kledingmaken heb ik van mijn moeder gekregen. Zij maakte veel kleding voor mijn zus en mij 9, en later ook voor mijn broertje die 11 jaar later nog werd geboren. Op de Bernette naaimachine van mijn moeder heb ik heel wat poppen en barbie kleertjes in elkaar gefrutseld.
3. Mijn interesse in de borduurmachine heb ik gekregen via Sandra van Applicatie en Zo. Zij heeft zo'n 5 jaar geleden eens wat applicaties voor mij geborduurd en zo mijn interesse gewekt.
4. Mijn zus Jolanda is net zo creatief.
5. In onze familie rijden we allemaal Ford, en hebben we als 2e auto allemaal een Dafje. 
6. Ik heb sinds kort op zolder een hele grote tafel met daarop mijn "wagenpark" zodat de woonkamer een stuk netter blijft.
7. Het huishouden er zo nu en dan bij in schiet omdat ik zoveel creatieve ideeen heb.
8. Ik heb sinds kort ontdekt dat tassen maken ook erg leuk is.
9. Ik heb op mijn verlanglijstje nog een Coverlock staan. Dat lijkt me zo'n geweldig apparaat! 
10. Ik zou wel heel graag een stoffen winkeltje opstarten hier in het dorp.........maar ja, hoe doe je dat?

En dan moet ik nu nog 3 andere bloggers "Taggen"

Daar komen ze:
1. Mijn zus Jolanda, mijn enige grote zus.
2. Mijn buuf, Gerlinde met wie ik altijd veel lol heb en ook nog eens dezelfde hobby deel.
3. Mirella, een geweldig leuk mens, die ik heb leren kennen via Sancho.

1 opmerking:

  1. Ooo... wat een lieve woorden! dank je wel.
    Ik zal zo eens bedenken welke dingen ik over mijzelf kwijt wil hahahaha..
    Ik denk niet dat ik 3 andere kan noemen, omdat er al heeel veel geweest zijn, maar wel bedankt in elk geval ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...