dinsdag 13 september 2011

Gewonnen!!

Een tijd terug zag ik in de webshop van Juf Juul een fotowedstrijd. Er werd gevraagd om een vakantiefoto in te sturen. Toevallig waren we net terug uit Frankrijk waar Merel heel wat radslagen heeft uitgevoerd. Deze in Provins hebben we toevallig vastgelegd. 
 En tot mijn grote verrassing zagen we afgelopen zondag dat we met deze foto gewonnen hebben! Deze foto wordt nu bewerkt door Miranda en daarna afgedrukt op canvas. We zijn erg nieuwsgierig naar het eindresultaat!

10 opmerkingen:

  1. Wat leuk! Het is ook wel een hele mooie foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd !! Ik had wel gezien dat er een Merel had gewonnen, maar wist niet dat dat jouw Merel was, gaaaaafff.

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 'T Is ook wel een hele mooie foto ook! Precies op het juiste moment geklikt.
    Gefeliciteerd,
    groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O, wat leuk zeg! Is ook een mooie foto, terecht gewonnen denk ik ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd! Het is ook een erg leuke foto, heerlijk dynamisch.
    Groetjes, Josette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke foto, gefeliciteerd, groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. het is dan ook een PRACHTIGE foto !!! Verdiende winnaar !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk dat je met deze foto gewonnen hebt!
    Ik vind hem ook erg leuk en zoals anderen al zeiden, precies op het juiste moment geklikt.

    Ga alvast maar een mooie plek uitzoeken waar je straks de foto kunt gaan ophangen.

    Groetjes mama C

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw gefeliciteerd!!!!
    Het is ook een PRACHTIGE foto!!!
    Ik denk dat ik 150 ballonnen gebruikt heb!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd, het is ook een hele leuke foto
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...