woensdag 21 september 2011

Hulp gevraagd

Deze tricot heb ik nog in de kast liggen. Nu had ik bedacht om daar voor onze zoon, Noah, een shirt van te maken. Bijv. Mareen, en dan het pand recht getekend, leuke letters of cijfers er achterop borduren. Maarrrrr.......nu wil ik deze tricot graag combineren met een andere tricot. Ik dacht effen grijs, maar op de hele aardbol is er volgens mij geen effen grijs wat er ook maar een beetje bij past. Wit erbij kan natuurlijk, maar vind ik niet zo mooi. Wat moet er dan bij? Iemand een tip?? Ik kom er niet uit. 

8 opmerkingen:

  1. Hey Judith,

    Afgelopen zomer heb ik zo´n kleur tricot alleen met balletje gecombineerd met een gebloemd tricootje wat heel leuk was,

    Ik vind hem ook leuk met donkerblauw..

    succes ermee!
    Groeten Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anne,
    Dank je voor je reactie. Bloemetjes is leuk, maar Noah is een jongen. Dus in zijn geval niet zo geschikt.....donkerblauw zou idd. kunnen.
    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi,

    Ik vind turquoise of rood ook heel leuk er bij! Maar smaken verschillen natuurlijk!
    Succes er mee !

    Groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. juist een felle kleur erbij lijkt mij wel leuk. Bijvoorbeeld blauw of rood ofzo. Zwart kan natuurlijk ook.

    Leuk tricootje trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. en aqua blauw of effen rood dan? lijkt mij wel mooi, of donker blauw effen of met straap
    Lilian heeft ook een mooie aqua streep tricot ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En anders aqua blauw? of rood? Lilian heeft super mooie aqua streep trico ;-)
    Moeilijk he?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik dacht aan licht en donkergrijs gestreept. Afgelopen seizoen had Bizzkids zo'n tricot. Ik weet natuurlijk niet of dat nog te krijgen is. Een ander streepje is ook leuk.
    Groeten, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik dat bij dit soort grijs elk soort exacte stoere kleur erbij past. Diep rood, diepblauw, marineblauw, diep oranje... alles. Heeft Noah een lievelingskleur die er mooi bij past?

    Succes!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...