dinsdag 20 september 2011

Laag pitje...

Hier staat alles even op een laag pitje. Nu we weer gewend zijn aan alle verplichtingen en school is het tijd om    eens flink aan de slag te gaan in het huishouden. Deze week ben ik druk met opruimen, spullen klaarzetten voor de rommelmarkt, heel veel weggooien, de kasten eens flink uitruimen etc. En dan ook nog de zolder waar mijn stoffen voorraad staat eens flink aanpakken. Want zo langzaam aan blijven hier veel te veel spullen liggen.
Ik ben nog wel bezig met een tas voor Merel. De Mia van Traumschnitt. Een heel mooi modelletje. Voor het eerst werk ik met een hele stugge vlieseline, omdat ik graag wil dat de tas uit zichzelf blijft staan. De ronde hoeken naaien was hierdoor niet zo gemakkelijk. Er komen dan heel snel plooitjes in de hoeken, en dat is natuurlijk niet de bedoeling. De tas is nog lang niet klaar. Alleen de voorkant zit er nog maar in, de achterkant en voering moeten nog.
Nu eerst maar eens naar mijn werk. Vanavond maar eens verder kijken....

1 opmerking:

  1. Wat een herkenbaar verhaal zeg! Ook hier blijft heel veel liggen ik kan alleen nog niet de moed vinden om eindelijk eens door te pakken...Succes.

    De tas word heel mooi, ben benieuwd hoe het er uit ziet als het klaar is.

    Groetjes Heidi

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...