maandag 24 oktober 2011

Alweer Mareen.





Voor Merel nogmaals een Mareen gemaakt. Mareen is toch wel een van mijn favoriete patronen. Merel houdt van langere shirts die ze ook op een legging kan dragen. Bij deze Mareen waren de wensen een col, en een zak voorop. Ik heb dezelfde zak gebruikt als op het rode jurkje. De col is gevoerd, en voor het eerst heb ik nestels gebruikt. De stof eerst goed verstevigd en daarna met de prymtang de nestels erin. Ging super! En ik vind het zelf mooier staan dan 2 kleine knoopsgaten. 
En nu heb ik genoeg van deze stof. Heb er nu 3 dingen mee gemaakt en nog is het niet op. De rest gaat de kast in tot volgend jaar, of misschien maak ik er nog iets van om kado te geven aan iemand.
Voorop de zak een klein borduurtje. Handmade staat erop. De borduurserie is te koop bij Applicatie en Zo.

7 opmerkingen:

  1. Ik twijfel elke keer over het patroon of ik het aan zal schaffen, maar ik vindt deze ook weer super mooi geworden hoor !!!!

    Groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk patroon zeg en je hebt er leuke jurkjes mee gemaakt! Het staat Merel erg goed!
    Groetjes Ingeborg

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow mooi zeg! Leuk die Mareen en helemaal super van deze stof!

    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Merel is een kei in deze jurk! Staat haar erg goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook deze is weer super geworden.
    Ik heb hem maar 1 keer gemaakt, maar denk dat hij nog een keer gaat komen hier ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...