dinsdag 18 oktober 2011

W.I.P. Farbenmix Leni


Het patroon Leni van Farbenmix was me eigenlijk nog nooit opgevallen, tot pasgeleden op het blog van Willie. Willie heeft een mooie Leni gemaakt, en daarom heb ik het patroon toch maar gekocht. 
Vanmorgen en begin van de middag 2 x een Leni geknipt, geborduurd, en de kleine nu al in elkaar gezet. Voor het eerst een V-halsje gemaakt en dat viel best mee. Helaas heb ik geen garen in de juiste kleur om de zomen mee te stikken. Dit morgenvroeg maar even halen op de markt. 
De borduurtjes zijn uit de serie Flower Deer van Applicatie en Zo.

PS. het shirt zit een beetje scheef op de pop zie ik.....

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuk shirt heb je gemaakt. De borduurtjes staan er ook erg leuk op!

    Groetjes mama C

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi shirt! Prachtige kleur en stof en wat een mooie versieringen!

    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat mooi zeg! jij maakt echt knappe dingen!
    ik ben een volgertje geworden!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...