dinsdag 18 oktober 2011

W.I.P.

Zowel de kids als ik hebben herfstvakantie. En het weer was vandaag echt heel erg slecht. Nu begint trouwens net het zonnetje te schijnen.
Na mijn huishoudelijke klusjes vanochtend heb ik een Mareen met col geknipt voor Merel. En een Leni voor Merel en nog eentje in maatje 86/92.
De eerste deeltjes gaan nu onder de borduurmachine, dan kan ik ondertussen mooi even het garen op de lockmachine vervangen van wit naar roze. Ik denk wel dat ik morgenvroeg eerst roze garen moet halen, plus nestels voor de col. Zal dat eens proberen met mijn priemtang.
Had trouwens doordat de mouw op het patroon Leni aan de stofvouw gelegd moet worden voor elk shirt maar 1 mouw geknipt. Dat overkomt me toch zo vaak! Hebben jullie dat ook?? Gelukkig had ik stof genoeg voor nog een mouw.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...