woensdag 16 november 2011

Het rokje past net...


Vanochtend snel grijze tricot gekocht op de markt en de boord op het rokje gezet. Ik heb het boordje ietsje langer gemaakt dan het origineel, en omdat Merel haar rokjes altijd op haar heupen draagt past het net. 
Het shirt heb ik gekocht. Eigenlijk wilde ik daar pofmouwtjes in maken van dezelfde stof als het rokje, maar dat wil mevrouw niet. Het moet zo blijven, of eventueel nog een strijkapplicatie erop. 
In ieder geval weer een setje klaar. 
Het rokje is leuk om te maken en snel klaar. Vraag me nu af waarom ik dat niet eerder heb gemaakt.

9 opmerkingen:

  1. Hij is prachtig geworden, Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja amaai zeg!!! mooi geworden!!! dat rokje zou ik ook nog wel willen maken voor Payal :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie rok! Het shirt past er goed bij.

    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een supermodelletje, mooi opgelost zo! En gelukkig past het net ;) !
    Weer een mooi setje af!
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi,een heel leuk stelletje die rok vindt ik ook erg leuk,mijn schoonzusje daar zou ik nog wat voor maken en die lijkt haar denk ik ook wel eens even kijken ga zo door he!!!
    Gr jennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi setje geworden!

    Groetjes, Isabelle

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...