zondag 27 november 2011

Leuke verrassing van Hip en Stip kaarten

Vorige week kreeg ik een leuk mailtje van Audrey van Hip en Stip kaarten. Ik was 100e volger geworden op haar blog en daarom wilde ze me een leuke verrassing sturen.
Vrijdagmiddag lag er een mooie envelop in de bus met daarin de verrassing.
In de envelop zat een heel mooi pakje. Bijna zonde om open te maken.
En in dat leuke pakje zaten 4 setjes kaarten met bijpassende adresstickers van wendysign.
Ik ben er blij mee. De mailtjes die ik heb gewisseld met Audrey waren ook nog eens erg gezellig! De kaarten zijn te koop in de webwinkel Hip en Stip Kaarten en je kan Audrey volgen op haar gezellige blog.

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk Judith, lees je blog nu pas! Veel plezier geniet ervan! Zal er nog een blogje over schrijven met de link naar jouw leuke blog erbij! Graag tot ziens bij Hip en Stip!

    Groetjes Audrey
    www.hipstipkaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...