zondag 20 november 2011

Mia



Vandaag eindelijk de tas Mia afgemaakt. Deze lag al een tijdje in de hoek. Ik heb de tas gemaakt met een hele dikke strijkvlieseline, zodat de tas ook echt blijft staan. De voering had ik daarom niet verstevigd, en dat bleek echt een crime om die zo vast te naaien. De binnenkant verdient dan ook niet echt de schoonheidsprijs. De schouderriem heb ik afgemeten op Merels lengte. Zodat ie goed "past". En niet onhandig ergens halverwege haar  been hangt als ze naar school fietst.
Deze tas had ik Merel al beloofd en nu kan ze morgen eindelijk de tas meenemen naar school.
Het formaat van de tas vind ik echt goed, niet te groot en niet te klein. Ik ga er zeker voor mezelf ook nog een maken. Maar eerst maar eens bedenken welke stofjes ik daarvoor wil gebruiken.

4 opmerkingen:

  1. Hoi,
    Die is echt helemaal SUPER, leuke stofjes zeg !! Daar zal ze echt de blits mee maken!!

    Groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. de tas is echt heel erg mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...