dinsdag 1 november 2011

Romo voor mijzelf



Dit stofje was bedoeld als FM Norderney, maar dat patroon past me echt van geen kanten. Ik zou daar zoveel aan moeten veranderen dat ik niet wist waar te beginnen. Dus was dit stofje (geknipt als Norderney) in een tasje beland. Afgelopen weekend kwam ik dat weer tegen. Toen bedacht dat het maar een rokje moest worden, eenvoudig en snel klaar. Zwart ritsje had ik ook nog. Na twijfelen toch FM Romo gepakt. Na de Norderney, Undine en Frida, die alledrie niet goed zaten heb ik wel flink getwijfeld over de volwassenen patronen van FM. Maar de Romo, maatje M zit in een keer goed! Ik heb er echt niets aan hoeven veranderen. Ik ben er blij mee! Dit patroon ga ik zeker nog eens gebruiken.
Nu nog op zoek naar een paar zwarte laarzen met hakje.....

10 opmerkingen:

  1. Deze staat je super! Wat jammer dat die andere FM patronen niet passen. Ik heb ook nog een heel stapeltje FM patronen voor mezelf liggen en durf er maar steeds niet aan te beginnen. Bij jezelf ben je toch een stuk kritischer dan wanneer het voor de kinderen. Alleen Johanna heb ik kort geleden gemaakt, die zat meteen goed (alleen de lengte niet).
    Groetjes, Josette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk rokje is het geworden, het staat je mooi!

    Groetjes mama C

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Staat je erg leuk hoor, deze rok en hij zit als gegoten!
    Ook de stof vind ik super.

    Groetjes,
    Nicey

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij zit als gegoten! Prachtig. Kan je inderdaad nog van een aantal andere stofjes maken.

    Groetjes, COllie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Staat je super..echt leuk stofje voor de Romo!En laarzen kopen is vast geen straf;)Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie stof ! Rok is mooi geworden.
    Altijd grappig als je jezelf moet fotograferen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooooi!!! Ziet er echt super uit!!! :o) ik noteer Romo voor mezelf :oD

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk rokje! Idd leuk met laarzen!
    Grr, die tasjes ;) gelukkig is het stofje nog goed van pas gekomen!
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind de romo ook een heel goed patroon, bij mij past hij ook perfect en staat binnekort weer in de planning.
    Dit rokje staat je leuk!
    groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...