maandag 26 december 2011

2e kerstdag, lekker rustig aan doen

De kinderen hebben vanochtend besloten om er een lekkere pyama dag van de maken. Ze hebben heerlijk gespeeld met Lego, Nintendo en de Wii.

Ik heb ondertussen de was weggewerkt (tja, morgen is weer een "gewone" werkdag voor mij) . Ook heb ik een Eulenschönheit van Gretelies in elkaar gezet. Zo klaar, en het resultaat is geweldig!

Vanmiddag hebben manlief en ik Knieperties gebakken. Een tijdrovend werkje waar je vooral vuurvaste vingertoppen voor moet hebben. Maar ze zijn zo lekker!

Fijne 2e Kerstdag!

4 opmerkingen:

  1. Leuk hoor !!!
    Ook wij hebben hier lekker met ons gezin genoten van een pyamadag !!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt als een ongedwongen fijne dag. Lekker genieten!
    Werkze morgen!
    Groetjes, Mio

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuk pop.Erg schattig


    groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker, kniepertjes! Ik kan alleen maar wafels bakken.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...