maandag 16 januari 2012

Beetje van mezelf en een beetje van Hema



Ik had al wel een half jaar deze shirtjes liggen. Met de bedoeling om jurkjes te maken voor een kledingbeurs (oktober 2011) Dat is er toen niet van gekomen. En om mijn goede voornemens door te zetten, (zoveel mogelijk voorraad wegnaaien) heb ik er vanmiddag maar 3 jurkjes van gemaakt. De donkerblauwe blijft mijn favoriet. Moet ook wel zeggen dat, omdat ie op de pop past, mooier fotografeert. 
Beetje van mezelf en een beetje van Hema!

5 opmerkingen:

  1. Ze blijven leuk!
    De donkerblauwe vind ik ook het mooist. Ik vind alleen dat als je de onderkant met katoen maakt dat hij moeilijk aan en uit gaat, heb jij daar geen last van?!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze blijven leuk de shirtjurkjes!! Leuke combinaties heb je gemaakt!
    Groetjes ingeborg

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik blijf dit ook geweldig vinden, ga dit beslist ook eens doen. Ze zien er weer hartstikke leuk uit. Dat lijstje werkt goed zeg bij jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Cindy, Nee eigenlijk heb ik dat probleem nooit gehad. Heb er voor Merel meerdere gemaakt en ook voor anderen. Ik zet het shirt wel altijd een heel klein beetje uitgerekt aan het rokdeel. Misschien dat dat net het verschil maakt?

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...