maandag 2 januari 2012

Een nieuw jaar...

En het nieuwe jaar is begonnen. Goede voornemens? In ieder geval wil ik al die half klare projectjes eens afmaken. Zoals dit rokje met shirtje. Het rokje was al klaar, maar er moest een shirt bij. En Hema had vorige week een aanbieding 2 halen 1 betalen. Tja, en 2 shirts voor 5 euro, daar kan ik ze natuurlijk niet zelf voor naaien. Maar er moest wel een ander mouwtje in. Dus toch maar eens geprobeerd. Mouwtje van Roos 5011 geknipt, mouwtjes uit het shirt getornd, en samen met het korte mouwtje weer in gezet. 
Dit setje is dus klaar. De broche is een borduurtje uit de serie Dibajos, te koop bij Huups. Rokje is het welbekende Bizzkids rokje. 
Nu liggen er nog te wachten:
Maggoo, moet nog ogen, mond en broek
Mareen, mouwen en onderkant nog zomen
Uil van Gretelies, vullen en dichtnaaien
2 slabbers afwerken met biaisband
shirtje borduren met naam
10 sleutelhangers
Mia tas, (half in elkaar gezet)
Ik heb dus nog wel wat te doen.......

15 opmerkingen:

  1. Mooi zeg! Goed gedaan. Heb ook flink in geslagen bij de hema. Maar ik vind de shirtjes van Ter stal "Europe Kids" beter blijven dan die van de hema. Er zit meer stretch in.
    Groetjes en gelukkig nieuwjaar!
    Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk idee om de shirts van Hema zo te bewerken.
    Enne.... je hebt nog flink wat af te maken ;-)
    Ik trouwens ook haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gedaan!

    Ik zweer trouwens ook bij de Hema shirts... Grappig, mamanon vind die van Ter Stal fijner, ik juist weer niet. Voor volwassenen dan. Hema kan beter tegen zweet, is mijn ervaring... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een goed idee,een gekocht shirt zo pimpen.Mooie setje zo.Veel succes met het afwerken van je lijstje!Goed voornemen zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ih dat komt bekend voor! Jammer dat ik de hema actie gemist heb! In combinatie met flockfolie ideaal voor ee kadootje! Succes met de uitvoering van alle projectjes, deze is in ieder geval geslaagd!
    En gelukkig nieuwjaar natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi setje heb je ervan gemaakt zo! ik heb ook een goeie hema actie gemist begrijp ik, jammer! succes met je goede voornemen en de ufo's!
    groetjes, Mio

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super gave set zeg!!! goed gedaan ook dat shirt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gossie wat leuk zo, die combi! Mooie stofjes en wat heb je dat shirt leuk gedaan zeg, ben er weg van zo met die pofmouwtjes. Komt helemaal in orde met je lijstje, je bent goed bezig zeg, wow!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat heb je knap gedaan met de shirt van Hema.En jouw lijstje komt wel in orde
    Liefs Zohra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk setje, leuke stofjes heb je gebruikt voor het rokje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke set, mijn dochter zat mee te kijken en was er ook helemaal weg van !! En wat een super idee van het shirt ! Moet ik echt ook eens een keer proberen!

    Groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  12. erg mooi setje. Leuk ook zo die mouw.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mjah. Dat is nou net niet mijn maat :P
    (it's so cute though! ^-^)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk setje is het zo geworden! En heel veel succes gewenst met je nogtedoenlijst!
    groetjes DAnielle

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...