zondag 8 januari 2012

Klein tasje



Vandaag nog een tasje afgemaakt wat ik al eerder geknipt had. Ik zag het tasje vorige week voorbij komen op het blog van Mio. Ik heb het toen meteen geprint en geknipt, maar niet afgemaakt. Vandaag toch maar in elkaar gezet om mijn To Do lijstje niet weer langer te maken. Het eindresultaat is erg leuk. Een lief tasje voor een klein meisje. Ik heb er een iets groter hengsel aan gemaakt, want mijn grote kleine meisje zag dat tasje ook wel zitten.....
Het patroon is hier te vinden.

4 opmerkingen:

  1. Je naaimachine draait op volle toeren, super! Leuk tasje joh... Ik durf hem hier bijna niet te laten zien, chronisch tijdgebrek momenteel ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die is leuk zeg! Heb het patroon ook opgeslagen, bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo leuk ben meteen ook gaan kijken naar het patroontje
    Liefs Zohra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gemaakt hoor!
    Ik ken het stofje! Leuk!
    Daag!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...