vrijdag 13 januari 2012

Lekkere freubelochtend


Gisteren heb ik de hele dag met een knallende hoofdpijn rondgelopen. Vandaag is het gelukkig over, maar ik ben dan altijd nog wel een beetje duf. Noah is vandaag ook lekker vrij. Dus ik heb lekker aan tafel zitten freubelen, en Noah zat lekker bij me een spelletje te spelen op de laptop (in pyama). Gekke bekken trekken kan ie ook!


De little big boys en summergirls van Kunterbunt zijn toch wel favoriete borduurtjes van me. 
Dus 2 kleine dametjes geborduurd en op een canvas doekje gespannen.

En ook 2 jongetjes gemaakt. Maar blijkbaar niet helemaal goed uitgemeten. Want het onderste borduurtje zit te hoog, en ook die donkere ster, precies in het gezichtje stoort me. Die doen we nog een keertje over.

3 opmerkingen:

  1. Hier ook zo'n uberrelaxt dagje vandaag (erg kort nachtje, dus ook beetje duf). Leuke wandversiering heb je gemaakt! Het uitmikken van de positie op de sterrenstof lijkt me lastig, misschien eerst een printje maken en dan uitmeten?
    Fijne dag verder, hopelijk geen hoofdpijn meer.
    Groetjes, Mio

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk he?! Terwijl de jongste nu ligt te pitten, zit ik ook ff lekker aan de tafel. Iris vermaakt zich met de computer en met een uitgebreid knipwerk aan tafel :) Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...