vrijdag 6 januari 2012

Mia


De tas is eindelijk klaar. Dit is de tweede Mia die ik gemaakt heb. Ook weer gevoerd met die hele dikke stevige vlieseline. De tas is gevoerd met hetzelfde blauwe blokje als op de buitenkant, sluit met een rits, en een magneetsluiting. Voor de draagriem heb ik tassenband gebruikt met een ring, zodat de draagriem verstelbaar is.Ik ben blij met het eindresultaat, maar door de dikke vlieseline is het erg lastig naaien. En daardoor heb ik vandaag erg pijnlijke handen en polsen. 

7 opmerkingen:

  1. Ik vind je tas wel erg mooi geworden!!Jammer van je handen/polsen! Maar ik denk wel dat het bij het gebruik fijn is,wat extra stevigheid!Hij staat hier ook nog op mijn wensen lijstje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wel een mooie tas geworden hoor! Vandaag dan rustig aan doen zeker om je handen en polsen uit te laten rusten!
    Fijn weekend gewenst,
    groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super mooie tas heb je weer gemaakt!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige tas.

    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie tas van mooie stofjes!! Erg leuk!
    Groetjes Ingeborg

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...