maandag 23 januari 2012

Piama voor Merel

Voor Merel een piama gemaakt. Het stofje heb ik gekocht via internet, en toen ik het uit de brievenbus haalde riep ze meteen! Die wil ik als piama! 
Zo gezegd zo gedaan. Rood gestipte tricot van Stenzo erbij gekocht. De piama zat met een half uur in elkaar. Het afwerken ging minder voorspoedig. De rolzoompjes zaten niet naar zin, dus opnieuw gelockt. Dan maar de tweelingnaald. Witte spoel weg, alle andere spoeltjes vol natuurlijk. Maar goed. Het is klaar, en best heel leuk geworden. De blauwe tricot is van Janeas World, en van veeeeeel betere kwaliteit dan de Stenzo stof. 
Eens zien hoe het zich houdt in de was.
Voor het shirt heb ik patroon Mareen gebruikt, voor de boek de legging van Roos 5011A, en dan een maatje groter.

7 opmerkingen:

  1. Hallo Judith,
    Tijdens het googlen kwam ik op je blog uit. Ik zocht namelijk op de stof van Janeas World. (per toeval 'ontdekte' ik die stof gisteravond en vond er zulke gave prentjes tricot bij)..Nu zag ik dat jij stof van deze gebruikt hebt. Zou je mij willen zeggen waar jij deze gekocht hebt?? Ik kom namelijk steeds op een duitse site met enorme verzendkosten. Hoop van je te horen :) Groetjes Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Melanie, dit stofje komt ook uit Duitsland.
      Bij www.kleurenmix.nl verkopen ze wel tricot met printjes van Janea, maar deze hebben ze geloof ik niet.
      Succes!
      Groet, judith

      Verwijderen
  2. Hoi Judith,
    Dank voor je snelle reactie! Mag ik je vragen waar je jouw stofjes in Duitsland had gekocht? Hoe is je ervaring daarmee? Kom nu steeds op de site https://nl.dawanda.com uit. Nadeel daar vind ik dat ze naar ned. iedere halve meter apart verzenden voor 4euro. Loopt dan aardig op en maakt t niet echt aantrekkelijk om te kopen. Hopelijk hoor ik nog n keertje van je :) Groetjes en leuke dingen allemaal trouwens! Heb t Mareenpatroon nav jouw berichtjes ook aangeschaft!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb de stofjes gekocht bij http://www.michas-stoffecke.de/ Maar de verzendkosten zijn daar ook wel hoog hoor! Succes ermee! En als je nog vragen hebt, mail gerust hoor!
      Groet, Judith

      Verwijderen
  3. Hey, thnx voor je reactie!! Ik heb geen outlook, dus kon je niet mailen, daarom doe ik het zo, haha... Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat heb je me aangedaan :) Wat een boel leuks!! En die verzendkosten van 8euro vallen me mee..die andere site was dus 4euro verzendk. per halve meter stof..Dan is dit stuk beter :D Dankje..

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...