dinsdag 17 januari 2012

Tas van postzak


Geinspireerd door alle mooie postzaktassen wilde ik dit ook wel eens proberen. Op MP gezocht en 2 zakken gevonden. Helaas bleken er in de ene postzak wel erg veel gaten te zitten, dus dat werd nog een uitdaging om daar iets uit te knippen. Met was passen en meten is het gelukt. Ik heb een kleine Messengerbag (gemaakt van een bestaande tas) geknipt. Om de gaten geknipt en verschillende delen weer aan elkaar gezet. 
Voor mezelf een Phoebe Bag geknipt en die ben ik nu in elkaar aan het zetten. Ik vraag me alleen af, moet ik er nu nog een versteviging tussen maken? Of zou de tas zo, met een voering van katoen, stevig genoeg zijn? Ik vind het wel fijn als een tas wat steviger is, maar het moet nog wel een beetje handelbaar zijn om te naaien. 
Tips??

1 opmerking:

  1. Leuk geworden! Ik heb ook een hele stapel ptt zakken liggen. Ik zou het verder niet verstevigen, maar da's persoonlijk.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...