vrijdag 3 februari 2012

Ladies Night in Beerzerveld




Gisteravond heb ik met een kraam vol handgemaakte spulletjes op een Ladies Night gestaan in Beerzerveld. Daar vieren ze elk jaar in februari de winterfeesten. Het was erg gezellig en superdruk. Maar ook heel koud. De temperatuur was ongeveer min 8, en het was een grote tent! Gelukkig waren er wel wat kachels aanwezig, maar echt warm was het niet.
Samen met Wilma, een super verkoopster!! heb ik een geweldige avond gehad en ook nog leuk verkocht!

5 opmerkingen:

  1. Ziet er erg gezellig uit! Ik kan me voorstellen dat het erg koud was :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn tenen zijn nu pas weer ontdooid.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey wat superleuk joh!!
    Goed zeg, dat je zo verkocht hebt!!
    Liefs, Tal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ziet er uit als een gezellig kraampje. Ik zou er zeker bij stil gestaan hebben als ik er langs was gelopen. Maar wat een kou *brrr*

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een vrolijkheid op je kraam !
    Het was goed koud ja, zeker als je toch een beetje stil staat.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...