zaterdag 3 maart 2012

Pyama voor Noah

Eindelijk eens iets voor Noah gemaakt. Ik blijf dat toch lastig vinden, een goed patroon voor jongetjes. Vooral omdat Noah erg smalletjes is.  Noah heeft een koude slaapkamer en draagt graag een badstof pyama. De badstof had ik nog liggen, en zijn oude pyama begint wel erg klein te worden. 
Voor het shirt heb ik patroon Mareen gebruikt, de broek heb ik nagetekend van zijn badstof pyama en deze verlengd.  De pyama is nogwel een beetje aan de grote kant, maar zo kan hij hem misschien volgend winter ook nog aan.

6 opmerkingen:

  1. Ik vind 'm geweldig !
    Ik heb hier ook zo een knul die gek is op badstof pyama's. Deze is toch ontzettend veel leuker dan een standaard Hemaatje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Das toevallig ik heb Thijs zijn pyama ook net klaar. Maar kan nog geen foto ervan maken want de camera is leug.

    Groetjes Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaaah, leukleuk! Lekker fel en leuk met die borduur! Dankbaar werk. Noah was er vast heel blij mee! En Mareen is een prima pyjamabovenstuk. En nu hup meedoen met de jongensbroekenuitdaging ;) ;)
    Groetjes, Mio

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! Zat me pas al af te vragen of de Mareen ook voor een jongen kan, maar kan prima dus!
    Groetjes Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Heidi. Patroon kan prima voor een jongen, maar je moet de panden en mouwen wel wat rechter laten lopen.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...