woensdag 18 april 2012

Allemaal Rokjes

Mijn eerste rokje uit het boek. Een klokrok voor merel. Wel heb ik het taillebeleg doorgeknipt om het van een ander stofje met paspel te maken. Het is nog niet klaar, want Merel moet toch eerst even passen voordat ik de rits erin zet, maar het ziet er goed uit. Zal ik nog een wit biesje aan de zoom zetten? Of wordt dat teveel van het goede. Wil er een simpel wit shirt bij make/kopen. Evt. met iets van een roezel op de mouw of evt een mouwtje van blauw/witte stof. 
Voor mezelf al een A-lijn getekend en geknipt. Volgens opmeten komen de maten heel goed overeen, hoop dat het ook echt zo is als de rokjes af zijn. 

8 opmerkingen:

  1. Ziet er super leuk uit!! Ik denk dat een wit biesje (of kantje) hem helemaal afmaakt!! En dan inderdaad een wit shirt met blauwe mouwtjes, geweldig. Ik heb het boek ook besteld... ik kan niet wachten tot die binnen is!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee wat een leuk rokje,die stof is echt mooi. En het boek is ook superrr,ik weet niet waar ik moet beginnen:) Ik denk dat een randje best kan aan de onderkant,geeft het net dát beetje extra.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi/gezellig rokje! Ook ik zou gaan voor het witte randje.
    Groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zeer leuk rokje, persoonlijk zou ik ook wel houden van nog een fijn wit boordje, maar zo is hij ook al af hoor
    Liefs Zohra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg mooi rokje! en een wit biesje zou hem inderdaad helemaal afmaken!

    groetjes, Elske

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie rok! Ik zou het witte bandje onderaan weglaten, maar zo zie je maar weer dat smaken verschillen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fleurig rokje, ook ik zo hem zo laten, is helemaal goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik vind hem leuk, ben inmiddels wel erg nieuwsgierig geworden naar het boek. Helaas is ie nog niet bij de bieb...
    Ik zou een wit randje ook mooi vinden onderaan, denk ik.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...