donderdag 26 april 2012

Gewonnen stofje en Mme Zsazsa

Een paar weekjes terug won in bij Juffertje Uil een give-away. Ik mocht een meter katoenen stof uitzoeken uit haar winkel. Geen gemakkelijke keuze, want ze verkoopt heel veel leuke stofjes.
Uiteindelijk heb ik gekozen voor dit stofje. Een stofje van Ty Pennington. Omdat het maar 1.10 m. breed is was het wel even passen en meten, maar ik heb er een rok van gemaakt voor mezelf. Met paspel. blinde rits en voering. Patroon uit het boek van Mme Zsazsa. En ook dit patroon past weer perfect! 

8 opmerkingen:

  1. Wat een supermooi stofje en een prima rokje zo. Je gaat lekker met je to do lijst!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi stofje! Erg leuk voor een rokje, ziet er zomers uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk geworden, joh! Ik heb het rokje in tricot gemaakt, dan zit het al snel goed. Ik vroeg me af of het in katoen ook mooi zou vallen, maar zo te zien, hoef ik daar niet bang voor te zijn. Echt een handig patroontje, dat vraagt om meer.

    Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh wat een leuke rok zeg, en ook nog een patroon uit HET rokjes boek. moet helaas tot moederdag wachten want dan krijg ik hem hebben de kinderen al per ongeluk verteld kan niet wachten

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk stofje! En vind de rok ook super, dat paspelbandje maakt het echt af!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt er iets super mooi van gemaakt! Knap gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...