dinsdag 24 april 2012

Hema shirt/jurk


Ik kreeg de vraag of ik een jurkje wilde maken, maar dan met pofmouwtjes. Tja, er is geen Hema shirt met pofmouwtjes. Even over nagedacht en gepriegeld, en toen bleek ik uit het stuk wat ik van het shirt geknipt had aan de onderkant, precies de pofmouwtjes kon knippen!  Dit is het resultaat.  Nu maar hopen dat de ontvanger het ook mooi vindt?

Edit: voor het mouwtje heb ik het patroon Lina gebruikt. Het mouwtje in dezelfde maat getekend als het shirt en voila!

4 opmerkingen:

  1. Ik vind hem in ieder geval super! Wat een goed idee om het zo op te lossen!

    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk geworden. Het andere setje met de rok vind ik ook heel mooi. Nu de zon nog.

    Grt. Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Judith,

    Weer een superleuk jurkje! Echt heel mooi geworden met die mouwtjes. Welk patroon gebruik jij voor het mouwtje? Of is dat een 'geheim recept' ? Ik kijk regelmatig op je blog naar al die leuke combinaties. Heb reuze veel zin om ook eens zoiets te maken.

    Groetjes,
    Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel leuk geworden.en bedankt voor de tip van de mouw!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...