donderdag 28 juni 2012

1 en 2 van 7

Op het Sancho forum loopt een uitdaging 7 van 7. 7 werkstukken maken in 7 dagen. Ik heb gezegd daaraan mee te doen, maar dan wel 7 stukken in 14 dagen. Want met werk en andere afspraken ga ik het binnen 7 dagen echt niet redden. Op 10 juli moet ik dus 7 stukken klaar hebben. Dit zijn nummer 1 en 2. 
Een grote wens van Merel. Een glitterpakje voor turnen. 
Toen ik op het Sancho forum las dat Wilma kant en klaar geknipte pakjes ging verkopen ben ik met Merel aan het stoeien gegaan. Natuurlijk wilde we weer net iets anders dan Wilma aanbood, maar in overleg met Wilma zijn we eruit gekomen.
Dit zijn mijn geweldige tekenkunsten voor het ontwerp van het pakje. Die heb ik gemaild naar Wilma, en zij heeft daar een pakje van geknipt, naar aanleiding van de maten van Merel die ik heb doorgegeven. Binnen een paar dagen lag het pakket in de bus, en kon ik beginnen.

Ik moest wel even slikken voor ik er aan begon, maar het ging echt super! Het valt echt mee, de stof is niet zo glad als verwacht, en viel goed te stikken.
En dit is het resultaat! Voorkant.

Achterkant

Complete set

Alleen de sluiting moet ik nog vastzetten, maar voor de zekerheid vanmiddag eerst maar even passen. 

Nu verder met werkstuk nummer 3!

7 opmerkingen:

  1. Wauw zus, prachtig mooi geworden hoor.

    Groetjes Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb wel een potje jam voor Henry hoor. Zal er eentje klaar zetten. Wil je ook nog een keer aardappels en sla.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooi geworden, kan me voorstellen dat ze daar super blij mee is!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw!! Grote wens van mijn turnstertje. Eerst nog wat naaiervaring op doen... Maar site van Wilma heb ik gebookmarked! Dank voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo dit is een mooi pakje. Wat handig dat het al geknipt was. Zal ze zeker blij mee zijn.
    Groetjes Kamala

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Amai, dat is echt knap geworden. Een dikke bravo voor werkstuk nummer 2.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...