zondag 3 juni 2012

Ebook Mila




Deze week zag ik het Ebook Mila voorbij komen. Nieuw en sinds woensdag of donderdag hier te koop.
Ik vond het meteen een leuk vestje/bolero. Was al een tijdje op zoek, maar vond de vestjes of te kort of te lang, en vaak te wijd. Deze zit super! Het is geen vestje trouwens, je moet het gewoon over je hoofd aantrekken, maar de pasvorm is geweldig. Gewoon maat M gemaakt zoals ik normaal draag, en ik heb er niets aan hoeven veranderen. En het allermooiste aan het patroon......ik heb het in 37 minuten in elkaar gezet! Het plakken van het Ebook en knippen duurde geloof ik langer! 
Dit was een proef versie van een couponnetje tricot, maar hier gaan er zeker meer van komen! En dan ook nog een variatie met korte mouw en driekwartmouw.

9 opmerkingen:

  1. Ziet er leuk uit zo! Leuk voor over een topje of bloot zomerjurkje! Het lijkt wel een beetje op het bovenstukje van het bekende knipmode-knoopjurkje dat ook veel wordt gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk, apart vestje! Prachtig zomers kleurtje ook!

    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O, die zit zeker als gegoten. Héél mooi. Bolerootjes en zo (over je hoofd of niet) horen perfect te zitten, anders gaan ze zo lubberen en dan zit het nergens naar, deze zit ècht heel mooi...

    Enne hoe lang zal iemand met tricotvrees er over doen?? Af en toe bekruipt me dat weer als ik een tijdje niets met tricot doe, hahaha.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Volgens mij hoef jij helemaal geen tricotvrees te hebben hoor! Als ik zie wat jij allemaal maakt, moet dit vestje een eitje zijn voor je. met locker en tweelingnaald zit het echt zo in elkaar! En het zit echt als gegoten! Heerlijk!!

      Verwijderen
  4. WAt is deze super leuk zeg, hij past inderdaad ook perfect, staat hardstikke leuk.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat een leuk vestje. Anders dan anders. Lijkt me zeker lekker zitten.
    Groetjes Kamala

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuk! Ik wil hem ook maken.. lijkt me heerlijk zitten!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Very, very pretty!
    Kind regards, Smila

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...