maandag 25 juni 2012

Ik ben er nog!

Het is al even stil hier, maar er wordt heel hard gewerkt! (Zowel voor mezelf als voor de baas) Dus weinig tijd om te bloggen.
Voor Merel heb ik bij Wilma een turnpakje besteld. Het is op maat geknipt, met alle bijbehorende materialen. Het moet alleen nog in elkaar gezet worden. Erg leuk om te doen, en fijn om het zo te kunnen proberen zonder aanschaf van veel verschillende stoffen/patronen en materialen. En met de beschrijving en hulp van Wilma is het prima te doen! Dus wil je dit ook proberen? Neem contact op met Wilma!
Dan ben ik nog bezig met een PTT tas. Alle delen zijn geknipt, versteviging gestreken, voering erachter. Nu nog tijd om hem in elkaar te zetten.

De kadootjes voor de juffen komen er ook weer aan. Voor de juffen van onze kinderen heb ik ook sleutelhangers gemaakt. Dit zijn bestellinkjes.

Verder ben ik nog druk aan het digitaliseren. En ik moet zeggen, het lukt steeds beter? Het is even priegelen met zo'n tekenpad, maar als je eenmaal door hebt hoe het werkt, gaat het super! Dit is een logo van een kinderdagverblijf. Nu nog uitzoeken hoe ik de gezichtjes erop krijg zonder dat ze op monstertjes gaan lijken....

Nog een paar drukke weken en dan beginnen de vakanties! Heerlijk. Ik ben er wel aan toe nu. Nog even doorbijten die laatste weken.

1 opmerking:

  1. Dat klinkt inderdaad als behoorlijk druk. Het turnpakje ziet er erg mooi uit. Hele leuke juffencadeau's. En nog heel veel succes met het digitaliseren.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...