vrijdag 1 juni 2012

Laguna, de laatste??

Gisteravond nogmaals Laguna geknipt. Ik vind dat zo'n mooi patroon! leuk met legging of blote benen. En hier vooral favoriet met wit shirtje en spijkerjasje. De vorige rok in blauw/wit heeft Merel 2 zomers gedragen, en wordt nu alweer gedragen door een kleiner dametje. We kwamen gisteravond wel tot de ontdekking dat Merel (misschien) nog net in de grootste maat past. Dat was balen! Jammer dat het maar tot en met maat 134/140 gaat. Ik wilde de rok eerst afzetten met biaisband, maar ik geloof niet dat ik zoveel band op voorraad heb. Denk dat het een rolzoompje wordt......Ga maar snel aan de slag!

5 opmerkingen:

  1. Wat leuk zeg! Ben benieuwd hoe die word. Heb het patroon ook vind nogal ingewikkeld...haha. Kun je mooi een keer helpen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er verdraaid goed uit.Leuk hoor en kleine meisjes worden groot! Groet Arjo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Soms is het echt zonde hé als ze uit een bepaald patroon uitgroeien. Geniet nog van het laatste exemplaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kunt er de pas van bijvoorbeeld de farbenmix rok lisanne opzetten, dat doe ik altijd, de rok neem ik dan een maat kleiner. Zo kun je hem dus ook groter maken !,
    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is een leuke patroon, vooral met dit stofje. Misschien een stomme vraag: maar kan je de rok dan niet zelf groter maken? Door een grotere cirkel te tekenen?
    Groetjes Kamala

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...