zaterdag 21 juli 2012

Farbenmix Whitney

Voor Merel een Whitney van Farbenmix, van een rest tricot van mijn jurkje.Ik had haar van te voren opgemeten, omdat ik al het vermoeden had dat het patroon ruim viel. Daarom een maat kleiner getekend en verlengd, maar bij het passen vond ik het jurkje nog te wijd. Dus nogmaals flink ingenomen. Op de pop lijkt het nu goed te passen. Morgen maar eens kijken of dat ook echt het geval is.
Dan volgen ook de foto's op het model. Met een wit vestje en legging erbij weer een leuke set. En als het dan toch echt warm word kan het ook lekker zo gedragen worden. Fijn jurkje voor de vakantie!





1 opmerking:

  1. Wauw! Leuk zeg en dat stofje ook! Als ik een tricot jurkje maak, dan gaat het onder de oksels door het naaien lubberen... heb je tips?

    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...