dinsdag 24 juli 2012

Haltertop Liva

Voor Merel een haltertop model Liva. Ik wist niet zo goed wat ik er van vond. Die plooitjes in het voorpand, en het leek me een erg kort topje. Toch maar afgemaakt en nu toch wel tevreden. Merel vind de plooitjes juist heel erg mooi. Met het boordje eraan is de lengte precies goed voor op een broek of rokje. Alleen de boord had misschien ietsje strakker gekund. Gestreken is het ook nog niet, want het topje moest meteen vanonder de locker vandaan en aan vandaag. Past super bij de gele capri die wij zaterdag nog hebben gescoord bij Zeeman voor Euro 2,10......
Zo krijgen we de vakantiekoffer wel vol met leuke, handige, niet zo kreukende zomerkleding!



9 opmerkingen:

  1. Een heel mooi topje en lekker fris met dit zalig warm zomerweertje !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He zus leuk topje. Net ook even bij zeeman geweest en 14 artikelen gescoord voor 33.69. Dat is 2.41 per artikel leuk he.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een super knap topje. Daar zou ik hier ook zeker mee scoren. Waar kocht je het patroon als ik vragen mag?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het patroon is te koop bij Farbenmix. Een Ebook.

      Verwijderen
  4. Supertopje ! Ik heb er ook al een paar gemaakt. Bij de eerste maakte ik de fout door de boord er niet af te halen voor 't knippen (snap je 'm), ik had 'm dus een cm of 5 langer en toen dus nog die boord. Eigenlijk valt ie zo veel beter haha! Die broek is super zeg!
    Ik ga morgen rennen naar de Zeeman ;-) of ging deze maar tot mt 128?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De broek van Merel is maat 140. Hier lagen verschillende maten in aqua en geel.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. aha, da's mooi, Laura heeft wel een iets grotere maat dus, maar ik ga kijken. Gisteren niet van gekomen puf puf

      Verwijderen
  6. leuk, juist mooi inderdaad die plooitjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een superleuke zomertop is dat zeg, en die broek: een buitenkansje!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...