vrijdag 24 augustus 2012

Taart!

Vorige week zag ik bij Elke dag zaterdag zo'n prachtig taartje, dat ik toen bedacht heb om die voor Noahs verjaardag te maken. Nu is de kleine man maandag as jarig, maar we hadden besloten om zondagmiddag zijn verjaardag maar vast te vieren.
Dus nu moest ik toch maar eens uitproberen of ik wel zo'n taartje kon bakken, want dat had ik nog niet eerder gedaan. Vanmiddag snel op de fiets naar de Welkoop voor de mix voor biscuitdeeg en fondant. Helaas hadden ze geen kleurstof, dus mijn taartje is niet roze vanbinnen.
Bij de verdere boodschappen voor de verjaardag (zure) slagroom en aardbeien ingeslagen. Helaas de slagroom zuur, waardoor ik nog weer terug kon naar de supermarkt (met zure room om om te ruilen natuurlijk!!)
En ik moet nog wat oefenen met het doorsnijden en netjes verdelen van de slagroom....Het uitrollen van de fondant viel me heel erg mee.
Maar dit is het (halve) resultaat, de taart was heerlijk!!!



Dus morgenavond maken we nog zo'n lekker taartje!


3 opmerkingen:

  1. Ziet er goed uit!! Leuk dat je de taart gemaakt hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Judith,

    Leuk he taartjes maken, ik zag je berichtje en dacht ff reageren :-)
    ps de funcakes fondant of van in2bake werkt fijner dan die van de welkoop!!!
    groetjes Juffrouw Taart

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...