maandag 17 september 2012

Een last-minute kadootje

Mijn ouders gaan op visite in Duitsland. De zus van mijn moeder woont daar, met haar familie. 
In april zijn we zelf op visite geweest en sinds die tijd is Merel dikke vriendinnen met Tabea, de dochter van mijn neef. 
Op het laatste moment moest er nu nog een kadootje verzonnen worden voor Tabea, en tja, wat moet het dan worden? Ze is altijd dol op de kleding die ik voor Merel maak, dus iets "zelfgemaakts" lag voor de hand. 
Daarom vanochtend maar even snel naar Hema gefietst voor een shirt en legging. Vanmiddag stonden er nog een uurtje werken en een ziekenhuisbezoek op het programma, dus na het eten nog snel een shirtjurk in elkaar gezet.
Bovenkant, Hema shirt, onderkant A-lijn  rok mme Zsazsa.

En nu maar hopen dat het past!


4 opmerkingen:

  1. wat een leuk jurkje! zet je gewoon de rok vast aan de jurk en klaar?
    groetjes sarina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Sarina,
      Ik zet gewoon het rokgedeelte aan het shirt. Het shirt dan wel wat korter knippen, zo ongeveer op taillehoogte.
      Liefs Judith

      Verwijderen
  2. Wat een prachtig resultaat in zo'n korte tijd. Leuk stofje heb je gekozen, ik hoop dat het past. Leuk dat je nichtje de kleding die je voor Merel maakt zo mooi vind, dan zal ze dit jurkje wel schitterend vinden.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...