woensdag 24 oktober 2012

Creatief met strijkvelours

Het shirt heb ik in een vorig bericht al laten zien, en eigenlijk was ik van plan om er iets anders op te maken, maar onze Noah is een echte iPad fan. Ik geloof dat jij dat ding zo ongeveer voor 90 procent gebruikt. Als we geluk hebben, kunnen wij ook nog even voordat ie weer leeg is.
Henri kwam met deze afbeelding en die heb ik omgezet in een snijbestand en uitgesneden. Op de mouw ook nog een Appletje.
achterkant

mouw

voorkant
Hij is zo verzot op de iPad dat hij er soms mee in slaap valt...


5 opmerkingen:

  1. Haha, wat een schatje! En het shirt is leuk, die ga ik onthouden ;-)
    Hier zitten manlief en kids met z'n drietjes Toca Boca te spelen, absoluut favoriet op de iPad (naast Zappelin en Kinderkijkbuis, maar dat is vooral om de filmpjes...)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahhhhh, wat lief! En dan is hij vast dol op zijn shirt/pyjama :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is erg mooi geworden. Wat een leuk idee. Zal hij vast erg mooi vinden.
    Groetjes Kamala

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Grappig! Wij hebben niet eens zo'n ding, ouderwets hè?!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig...

    Kun je dit shirt ook voor grote mannen maken? Daar ken ik ook nog wel een aantal verslaafden van:-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...