woensdag 17 oktober 2012

Eindelijk iets voor Noah

Al een tijdje zit ik te denken iets voor Noah te maken, maar dat valt niet mee. Ten eerste omdat jongensstoffen toch nog steeds lastig te vinden zijn. Het is vaak een streepje, of effen, of heel erg bont. Op de een of andere manier kan ik het nooit vinden. Ten tweede vind ik het heel lastig om een goed patroon te vinden voor Noah. Hij is erg smal. Qua wijdte past hij gemakkelijk in maat 104, terwijl qua lengte maat 116 al kort begint te worden.
Vorige week toch maar eens goed gaan zitten om een patroon te zoeken. Het is Klein Föhr geworden. De streepjesstof heb ik ooit eens op een stoffenspektakel gekocht. Toen vond niemand het leuk. Nu ik het voor Noah heb gebruikt, wil Merel er ineens een jurkje van??  De restjes blauwe stof zijn van mijn eigen shirt Usedom. Er moeten nog wat plaatjes strijkvelours op de mouw en op het blauwe vlak op de achterkant worden gestreken, maar die moet ik nog maken.



4 opmerkingen:

  1. Nou dat is toch een heel mooi shirt geworden? Missi geslaagd zou ik zeggen, op naar nog meer mooie jongenskleding!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super zeg, ik vind het een heel mooi streepje.
    Ik vind het ook moeilijk hoor jongenskleding, vaak zo saai maar dit dus echt niet!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...