zondag 28 oktober 2012

Feliz x 2

In de vakantie kreeg ik de vraag of ik nog 2 jurken wilde maken. Opnieuw model Feliz, maar dan voor een feest op 27 oktober. Het leuke was dat de jurkjes voor de kleindochters van mijn oud collega zijn, die op 27 oktober haar 40 jarig huwelijksfeest viert met man en familie.
Dit heb ik allemaal in het geheim geregeld met haar dochter, vandaar dat ik de jurken ook niet eerder kon laten zien.

Feliz in maatje 92 voor Benthe en 134 voor Mara. gemaakt van een zachte babyrib.
Een foto met de dametjes krijg ik nog, en zal ik dan nog laten zien.

4 opmerkingen:

  1. Wauw prachtige jurkjes. Die gaan opvallen op het feest.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echte feestjurken en ze kunnen er ook heerlijk mee draaien.
    Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie jurken zijn het. Leuke stoffencombinaties. Daar zullen ze zeker in kunnen feesten.
    Groetjes Kamala

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...