dinsdag 9 oktober 2012

patroon Usedom van Schnittreif

Bij Lilian van Kleurenmix heb ik het patroon Usedom gekocht. Een shirt met vleermuismouwen, in 2 variaties.
Leuke van het patroon is dat het gaat vanaf maat 146 tot en met XL. Dus geschikt voor Merel en voor mijzelf!
Eerst een proef gemaakt in donkerblauwe tricot. De smalle versie met boord. Hier en daar heb ik gelezen over een te wijd halsgat, maar ik vind dat wel meevallen. Heb er dan ook niets aan veranderd. Omdat ik geen boordjes aan de mouwen heb gemaakt, heb ik ze wel wat smaller genaaid onderaan. Verder alles volgens patroon, maat M. Past prima!
(foto op model volgt nog)

4 opmerkingen:

  1. oh, die is leuk zeg ! Voor moeder en dochter, helemaal goed.... en lijkt me niet moeilijk te maken. Bérgen tricot heb ik hier nog, nu het patroon nog haha.
    Thanks voor de tip !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk shirt! Ik ben benieuwd naar de 'aan' foto.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is leuk! Ben erg benieuwd hoe hij staat!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat zal Merel wel helemaal geweldig vinden dat jullie hetzelfde shirt aan kunnen!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...