maandag 12 november 2012

Haken

Tja, haken kan ik wel, ik weet wat een vaste is en wat een stokje. Alleen kreeg ik altijd ontzettend veel pijn in mijn duim en muis van de hand. Dus heel lang niet gehaakt omdat de pijn naderhand gewoon niet te harden was! Nu Heidi weer heel fanatiek aan het haken is, begon het bij mij ook weer te kriebelen. Eerst geprobeerd met een gewone haaknaald, maar dat ging niet zo. Toen Clover haaknaalden besteld, die hebben een bredere steel. Dit gaat een stuk beter! Afgelopen week een hartje gehaakt (en 4 x uitgehaald) en zondag een zwart pietje. Nog niet perfect, maar wel heel leuk.

Wil je ook leren haken en woon je in Twente? Neem contact op met Heidi, ze geeft verschillende workshops!

Morgen ga ik verder met Amerigo en de Sint!

3 opmerkingen:

  1. Heel leuk en fijn dat ik je besmet heb met het virus en lief dat je reclame voor me maakt...

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...