zaterdag 29 december 2012

Kraamkadootjes

Nu de kerstdrukte zowel prive als op het werk voorbij is heb ik weer tijd om wat te maken. Ik werd gevraagd om een aantal slabbers en knipjesborden te maken. En dat vind ik altijd leuk om te doen.



Verder heb ik me de laatste dagen eens flink verdiept in het maken van snijbestanden voor mijn snijplotter. Foto's daarvan volgen snel. 
Ook ligt er nog een skinny broek voor Merel geknipt en liggen er nog 3 slabbers klaar om in elkaar gezet te worden. Verder liggen er nog steeds een Mini Mila, en een PTT tas die alleen nog wacht op zijn hengsels en rits.......Dus genoeg te toen! 
Mijn goede voornemen voor 2013 is om nog meer voorraad weg te werken, maar of dat lukt?? Het is zo verleidelijk om nieuwe stofjes te kopen!

Ik wens iedereen alvast een gezellige oudjaarsdag en een creatief 2013!!

1 opmerking:

  1. Wat een vrolijke maaksels. En goed voornemen..maar ja er is niets zo fijn als mooie lapjes kopen toch!! Fijne jaarwisseling.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...